Skoda freezes car in block of ice to launch Yeti Outdoor

See on Scoop.itWhat’s up in IT Marketing

Skoda yesterday froze a car in a block of ice in Covent Garden to mark the launch of the new Skoda Yeti Outdoor.
The stunt came on the back of research from Skoda which suggested that 80 per cent of the public crave more excitement in their lives.

Francois Trouillet‘s insight:

Street marketing

See on www.thedrum.com

A propos François Trouillet

Directeur de @Grenoble_EMSI une école de @Grenoble_EM . Teaching Marketing. Fan of Digital, Social Media, Cloud Computing, Big Data, Innovation. I have been working for blue chip IT companies such as CA Technologies, SAP, Business Objects, HP, Digital and Baan.
Cet article a été publié dans Divers. Ajoutez ce permalien à vos favoris.

Laisser un commentaire

Entrez vos coordonnées ci-dessous ou cliquez sur une icône pour vous connecter:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l'aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion / Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l'aide de votre compte Twitter. Déconnexion / Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l'aide de votre compte Facebook. Déconnexion / Changer )

Photo Google+

Vous commentez à l'aide de votre compte Google+. Déconnexion / Changer )

Connexion à %s